Bestyrelsen

Beboerhenvendelse den 1. tirsdag hver måned mellem 19-19.30.
bestyrelseskontoret Maltagade 1 i kælderen ( Beboerlokalet)

Består af 5 frivillige andelshavere, samt 2 suppleanter, der på generalforsamlingen er blevet valgt ind i bestyrelsen af foreningens medlemmer. Alle andelshavere  som ikke er i restance overfor boligafgift  har muighed for at stille op til bestyrelsen.

Bestyrelsen varetager den daglige ledelse af foreningen og udfører de beslutninger, der er vedtaget på generalforsamlingen. Opgaverne spænder vidt og omfatter bl.a. iværksættelse af vedligeholdelsesopgaver på ejendommen, indhentning af håndværkertilbud, beboerkontakt, udsendelse af beboerinformation og klagebehandling.  

Bestyrelsensens sammensætning 2023:


Suppleant: Marc Sommer 2023

Suppleant: Jogvan Martin Poulsen valgt 2021

Sekretær: Peter Lyhne Stensgaard valgt 2021

Kasserer: Dennis hoffensetz valgt ind 2002

Bestyrelsesmedlem Martin Neumann 2022

Næstformand: Kenneth Hoffensetz valgt 2002

Formand:  Peter Fredskilde valgt ind som suppleant 2001, formand siden 2002.